Up

Üye Olmadan Alışveriş Yapabilir miyim ?

İade ve değişim olanaklarıyla %100 güvenli alışveriş ortamı sunan zimara.com.tr'da üye olma zorunluluğu olmadan tüm ürünlere göz atabilir, üye olarak yüzlerce çeşit ürünleri yakından takip edebilirsiniz.

zimara.com.tr'dan Alışveriş yapmak Güvenli mi ?

Ziyaretçilerimizin kişisel bilgilerinin güvenliği bizim için çok önemlidir. zimara.com.tr kişisel verilerin toplanması ve saklanması konusunda en üst güvenlik önlemlerini kullanmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz bankalara şifreli bir şekilde gönderilmekte ve firsatliraflar.com tarafından saklanmamaktadır.



Kargo Ücreti ?

zimara.com.tr'dan yapacağınız alışverişlerde 150 TL ve üzeri alışverişlerinizde herhangi bir kargo ücreti ödemezsiniz.


Nasıl Sipariş Verebilirim ?

Satın almak istediğiniz ürünü/ürünleri sepetinize ekledikten sonra sipariş süreci boyunca firsatliraflar.com tarafından yönlendirileceksiniz. Sepetim sayfasından "Alışverişi Tamamla" butonu ile bir sonraki aşamaya geçebilir, teslimat ve fatura adresi bilgilerinizi doldurduktan sonra, "Ödeme Bilgileri" ekranına gelerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.



Telefon ile Sipariş verebilir miyim ?

Dilerseniz 05555555555 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak stok durumunu öğrenip güvenle alışveriş yapabilirsiniz.



Sipariş İptal Edildiğinde param nasıl ve ne kadar sürede iade edilir ?

Tarafınıza ulaşmış siparişlerin iptali ve iadesi ürünler zimara.com.tr'a ulaştıktan sonra 1-7 iş günü içinde, ödemenin gerçekleştirildiği şekilde yapılmaktadır.
Kredi kartı ile ödemesi yapılan siparişlerin iadesi, ödeme yapılan kredi kartına 1-7 iş günü içinde yapılmaktadır. Ödemenin kredi kartına taksit seçeneği ile yapıldığı takdirde ise ürün bedeli taksit adedi kadar bölünerek her ay ödemenin yapıldığı kredi kartına iade edilecektir. Bu prosedür; zimara.com.tr tarafından değil, bankanız tarafından belirlenmiştir.
Havale/EFT ya da Kapıda Ödeme ile yapılan ödemelerde ise, iade müşteri adına kayıtlı hesap bilgileri alınarak Havale/EFT yoluyla 1-7 iş günü içinde gerçekleştirilmektedir.



Elime geçen ürün kusurlu ne yapmam gerekir ?

Ürünü iade süresi içerisinde tarafımıza göndermeniz halinde, gerekli kontroller yapılarak ürün/ürünlerin değişimi yapılacaktır. Ürün/ürünlerin tedarikçi firma stoklarında olmaması durumunda siparişiniz iptal edilerek para iadesi işlemi gerçekleştirilecektir.



İade ve değişim İşlemlerinde Kargo ücreti Öder miyim ?

İade edilen ürünler için yapılacak ödeme ürün bedeli kadar olup,sipariş oluşturma sırasında varsa ödediğiniz kargo bedeli ve kapıda ödeme hizmet bedeli geri ödenmemektedir.Değişim için gönderilen ürünlerde kargo bedeli ödemezsiniz. Değişim ve iade ürünleriniz size getiren kargo firması tarafından ücretsiz yapabilirsiniz.



Siparişim hangi kargo ile gönderilecek?

Türkiye sınırları içindeki siparişlerinizin gönderimi Aras kargo firması ile sigortalı olarak sağlanmaktadır.